دکتر محمد آقازاده

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر مقدس قم

دکتر محمد آقازاده

کاندیدای ششمین دوره شورای شهر مقدس قم

دکتر محمد آقازاده

بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و احترام
این جانب دکتر محمد آقازاده، با استعانت از خداوند متعال و احساس تکلیف در برابر آبادانی شهر کریمه اهل بیت (سلام الله علیها) و با هدف خدمت به مردم شریف شهر مقدس قم، به عنوان کاندیدا ششمین دوره انتخابات شورای شهر مقدس قم وارد عرصه انتخابات شده ام.

همراهی شما سروران عزیز در این مسیر، موجب تحقق شعار نوبت متخصصان است خواهد شد.

جمعه ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همه با هم در انتخابات سرنوشت ساز مشارکت میکنیم.

دکتر محمد آقازاده
کد انتخاباتی: ۱۱۹۴

بایگانی
نویسندگان

اینجانب محمد آقازاده متولد 1360 صادره از "هشترود" از استان آذربایجانشرفی در یک خانواده زحمتکش، پرتلاش و متعهد به اسلام و انقلاب، درمنطقه محرومی بنام روستای "تکان"از توابع شهرستان "چاراویماق" به دنیا آمده ام. بنده از همان دوران کودکی، در کنار خانواده پیشه "کشاورزی" را از پدر آموخته و همگام پدر مشغول کشاورزی بوده ام. در عین حال، با وجود تمام محدودیت ها، لحظه ای از تحصیل و علم غفلت نکرده ام و حتی بخاطر عشق به علم، آموختن قرآن را در "مکاتب قدیمی" با روش پیشینیان( استاد- شاگری) آموخته ام وهر لحظه با خود این جمله را تکراری می کردم "علم اگر در ثریا هم باشد باید آن را بدست آورد" و از همین حدیث نبوی، الگو برداری کرده و روزگارانی سخت ولی با نگاه امید بخش و هدفمند سپری کرده و توانستم بر مشکلات پیش رو فائق آیم بطوریکه برای کسب و ارتقاء تحصیلاتم، بعد از دوران ابتدایی که در زادگاه خود سپری کرده ام، دوره راهنمایی را در روستای"اغجریش"و دوران دبیرستان را در مدرسه"شبانه روزی ایثارشهر قره آغاج" پشت سر گذاشتم.  و با این تلاشها، خانواده و اطرافیان حس مسئولیت پذیری و پشتکار بنده را مشاهده  و ما را تشویق و ترغیب بیشتر به علم، ستایش کرده اند و همچنان اهدافم را دنبال کرده ام و در سال1378 خانواده تصمیم به نقل و مکان به شهر مقدس قم کرده و در کنار بارگاه مقدس کریمه اهل بیت(س)، تا به امروز در منطقه نیروگاه و در محله شیخ آباد(شهرک ولیعصر) هستیم.

     بنده، جهت ادامه تحصیل و تحقق اهدافم، درعین اینکه در یک شرکتی بعنوان پرسنل ساده مشغول به کار بوده ام مقطع کارشناسی را  نیز ادامه داده و در سال 1384در رشته­ی جغرافیا و برنامه­ریزی روستایی در دانشگاه پیام نور ساوه فارغ التحصیل شده ام و در همان سال با رتبه­ی 2 در مقطع کارشناسی­ارشد رشته­ی جغرافیا و برنامه­ریزی گردشگری دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر قبول و در دوره تحصیلی مقطع ارشد با کسب مقام دانشجوی برتر، مفتخر به دریافت لوح تقدیر از دانشگاه محل تحصیل شده ام و در سال 1395 با کسب رتبه 9 در مقطع دکتری در رشته­ی جغرافیا و برنامه­ریزی شهری دانشگاه علوم و تحقیقات تهران پذیرش و با کسب معدل 94/18 و با نمره­ی 75/19 در رساله­ی دکتری با امتیاز عالی با موضوع «طراحی الگوی درآمدزایی پایدار شهرداری قم از گردشگری» که برای اولین بار در سطح کشور و استان انجام شده بود، در سال 1399 فارغ­التحصیل شدم.  هم اکنون عضو رسمی اساتید وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، عضویت در کارگروه­های مدیریت شهری، سرمایه­گذاری و گردشگری مجمع نمایندگان استان قم، عضو کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی استان قم، عضو کارشناسان رسانه در تلویزیون، رادیو و خبرگزاری­ها، انجام بیش از 120 برنامه ایران­شناسی در رادیو معارف، عضو بسیج دانش­آموزی، پایگاه و بسیج اساتید می باشم.

      با توجه به فعالیت و تخصص در پژوهش و انجام کارهای اجرایی، به­عنوان مدیر گروه رشته­های گردشگری و تاکسیرانی و نیز هتلداری و همچنین عضو شورای آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، دانشگاه صنایع دستی و گردشگری و نیز دانشگاه علمی کاربردی شهرداری می­باشم. بنده همیشه دغدغه ایجاد پل ارتباطی بین  مسئله ی علمی و اجرایی را داشته و جهت عملیاتی آن می کوشیدم به دلیل تخصص در عملیاتی کردن مسائل علمی و اجرایی، مدیر دپارتمان گردشگری شرکت پایدارتپش سبز (فعالیت در حیطه شهری، معماری و ساختمان­های سبز) و عضو مرکز نوآوری دانشگاه شهرداری نیز شده ام.  به­دلیل تخصص در حوزه­ی مدیریت، برنامه ریزی مسائل شهری و گردشگری، به­عنوان مشاور مطالعاتی حوزه­ی خدمات شهری و فرهنگی شهرداری مشغول به فعالیت بوده و در پی اجرای کردن" الگوی درآمد پایدار شهرداری قم از زائرین " می باشم که با اجرای آن می­توان در خصوص پرداخت عوارض، کمتر به شهروندان فشار آورد. واز دغدغه های دیگر اینجانب، احیاء هویت شهر قم با رویکرد قم شناسی از منظر مذهبی، تاریخی و فرهنگی بوده است. که به­دلیل بی مهری های گذشته به بافت تاریخی- هویتی مرکزی شهر، اولین بار در سال1385 اقدام به معرفی  با هدف قم شناسی و انجام کارهای پژوهشی - اجرایی به­صورت آکادمیک نموده ام. و هم اکنون نیز در حال پژوهش در حیطه­ی «مدیریت تفرق شهری و چگونگی ایجاد مدیریت یکپارچه شهری قم» در دست کار دارم.

 اینجانب، 12 سال در دانشگاه های مختلف و موسسات آموزشی کشوری و استانی مشغول به تدریس بوده و مولف چندین عنوان کتاب، مقالات علمی-پژوهشی، علمی ترویجی و تخصصی و نیز همایشی در زمینه¬ی مدیریت و برنامه¬ریزی شهری و گردشگری می¬باشم و درعین حال افتخار داوری، مشاور عالی و ناظر علمی همایش¬ها، استارتاپ¬ها و کنگره¬های ملی و بین¬المللی نیز بوده ام و در سال 1400 درجشنواره¬ی رسانه¬ی «شهر ما» شهرداری، حائز رتبه¬ی نخست در دو بخش نیز شده ام وبراساس تلاش های شبانه روزی جهت رسیدن به اهداف، در عرصه علم و عمل، سه دوره به-عنوان استاد نمونه¬ی استان نیز برگزیده شده و در ادامه رزومه اینجانب از نظر شورای آموزشی-پژوهشی دانشگاه بخاطر عملکرد مطلوب، به عنوان استاد برتر کشوری به دبیرخانه مربوطه ارسال شده و جهت رقابت با اساتید کشوری در درست ارزیابی می¬باشد.

     الگوی اینجانب در زندگی، حضرت علی(ع) به­دلیل داشتن شخصیت، علم نافذ و تاثیرگذار، پرتلاش، تحمل سختی­ها و مدیریت کشورداری- شهید چمران به­دلیل نگاه راهبردی عملیاتی و چابکی- پروفسور حسابی و پروفسور هشترودی به­دلیل داشتن شخصیت علمی-اخلاقی و تاثیرگذار در معرفی ایران در محافل ملی و بین­المللی  و مرحوم پدر در کسب روزی حلال و ارادت به ائمه معصومین(ع) و در پشتکار مرحوم مادرم، بوده­ اند.